FORENINGSPORTAL Hva skjer i Marker

MarkCanto

Musikk, dans og teater

Vi er et blandet kor med, per nå 20 korister fra 35 til 75 ungdommelige år, som synger et allsidig repertoar! Vi øver annenhver onsdag (oddetallsuker) i Ørje kirke, kl 19-21.15. Dirigenten vår heter Dag Ivar Belsvik.

Marker Historielag

Kultur, kunst og historie

Marker historielag (tidligere: Rødenes og Øymark Historielag) er et historielag i Marker kommune i Østfold. Laget er tilsluttet Landslaget for lokalhistorie og Østfold historielag og har gitt ut årboka Marker siden 1980. Årboka Markerminner utgis av Marker historielag, Tirsdagsklubben, første gang i 2006.

Marker Normisjon

Tro og livssyn

Marker Normisjon eier Øymark Misjonshus , der de fleste aktivitetene foregår , bl.a. søndagsmøter, mannsmøter og Onsdagsklubben. Vi eier også Øymark Barnehage som har lokaler i kjelleretasjen. Visjon for arbeidet : " I kjærlighet til Jesus og vår neste være et levende og inkluderende fellesskap " Kontakt person : Leif Håkon Krog. Barnehagekontakt : Arne Fosser. Kasserer : Thor Andreas Buer

Nyttige lenker